"
Informácie o dovolenkách – Best 9

Ako vyhľadať ubytovanie?
Ponuka Best9holiday je zoradená podľa jednotlivých destinácií, po kliknutí na zvolenú krajinu, región či oblasť sa Vám zobrazia všetky ponúkané ubytovacie kapacity v danej lokalite. Následne môžete Vaše hľadanie ešte spresniť podľa ďalších Vašich požiadaviek/kritérií.
 
Ako vypočítať cenu?
Cena je, vo väčšine prípadov, uvedená na osobu a pobyt, v prípade apartmánov na osobu a pobyt pri plnej obsadenosti apartmánu. Informácie o stravovaní, miestnych poplatkoch a pod. nájdete vždy v detailnom popise zájazdu.
 
Aká je dĺžka pobytu?
Minimálna dĺžka pobytu sa môže líšiť pre jednotlivé zariadenia alebo sezóny. Vo väčšine zájazdov je minimálna dĺžka pobytu 1 týždeň (8 dní/7 nocí) alebo jeho násobky, prípadne 12/14-dňové pobyty čo je vždy uvedené pri cenníku k danému zariadeniu. V prípade záujmu o dĺžku pobytu, ktorý nie je uvedený v ponuke zájazdu nás neváhajte kontaktovať.
 
Nástupný deň je sobota?
Štandardne je nástupný deň sobota. Záleží to od dĺžky pobytu, typu dopravy a podobne.
Je individuálne. Termín nástupu nájdete v „termíne“ Vami vybraného zájazdu.

Možem si so sebou na dovolenku vziať domáce zviera?
V prípade, že máte záujem vziať svoje domáce zviera na dovolenku informujte nás o tom vopred. Niektoré ubytovacie zariadenia poskytujú túto možnosť. Za domáce zviera sa väčšinou platí poplatok.
 
Ako si môžem rezervovať ubytovanie?
Najrýchlejší a najjednoduchší spôsob je vyplniť „Nezáväznú objednávku“ (ďalej prihláška) na našej webovej stránke www.best9holiday.sk v detaile Vami zvoleného zájazdu. Do 72 hodín Vám emailom potvrdíme prihlášku. V potvrdení prijatia Vašej prihlášky budú uvedené detaily zájazdu, taktiež aj dokedy a v akej výške je potrebné uhradiť zálohu za ubytovanie.
 
Kedy mám ubytovanie skutočne potvrdené?
Vaša prihláška sa stáva záväznou po uhradení stanovenej % zálohy z ceny ubytovania.

Ako je možné uhradiť platbu za ubytovanie?
Platbu je možné realizovať vkladom alebo prevodom na náš bankový účet.
Číslo nášho účtu je: č. 1173075005/1111
Pri prevodoch alebo vkladoch, prosím uveďte:
Konštantný symbol: 0308
Variabilný symbol: Číslo faktúry
Faktúry aj číslo zmluvy sa bude evidovať pod platným poradovým číslom zákazky.
Popis transakcie/Účel platby: Uveďte Vaše priezvisko + záloha/doplatok.
Po prijatí platby na náš účet Vám emailom zašleme potvrdenie o prijatí platby a zabezpečení ubytovania.
 
 
Kedy a akou formou mi budú doručené pokyny a ubytovací poukaz?
V závislosti od všeobecných zmluvných podmienok nášho zmluvného partnera.
Po obdŕžaní všetkých platieb súvisiacich s Vami objednanými službami Vám bude najneskôr však jeden týždeň pred nástupom emailom zaslaný ubytovací poukaz a pokyny na cestu.
 
Mám si zakúpiť cestovné poistenie?
Cestovné poistenie Vám samozrejme vieme zabezpečiť v spolupráci s renomovanými poisťovňami – Allianz, Union a Európska poisťovňa.
 
Kedy dostanem poistnú kartičku?
Poistná kartičku dostanete najneskôr spolu s pokynmi a ubytovacím poukazom.
 
Viete mi pobyt pre rodinu alebo firmu ušiť na mieru?
Naši skúsení pracovníci majú bohaté cestovateľské skúsenosti a v minulosti organizovali dovolenky šité na mieru pre skupiny do 150 klientov. V prípade, že máte záujem o individuálnu prípravu cesty pre Vašu spoločnosť, rodinu, či kamarátov bude nám cťou pomôcť Vám pri rezervácii leteniek, ubytovania, transferov, sprievodcov. V prípade záujmu o vypracovanie ponuky kontaktujte nás prosím na emailovej adrese info@best9.sk

info@best9.sk, +421 917 020 101, po – pia: 08:30 – 17:00
"
" "